آخرین مطالب

دهقانی اشکذری خبرداد،

طرح جامع تحت عنوان "تحلیل برند در واحد یزد" اجرایی می شود حقوق وقوانین شهروندی - فرهنگی واجتماعی

طرح جامع تحت عنوان "تحلیل برند در واحد یزد" اجرایی می شود

  بزرگنمایی:
"برندسازی و توجه به ظرفیت ها"، یکی از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در راستای اجرای سند تحول و تعالی است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد، با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد یزد در عرصه های مختلف داخلی گفت: دانشگاه آزاد یزد به عنوان یک دانشگاه کارآفرین و مسئله محور در استان، باید به یک برند برجسته و پیشرو، در راستای استفاده بهینه از ظرفیتها و توانمندیهای موجود و خلق فرصت ها و روندهای تحول ساز مبدل شود. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، جلسه مشترکی با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد یزدو تعدادی از دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی که در طرح جامع "تحول برند دانشگاه آزاد اسلامی یزد" توسط مجری طرح ، خانم دکتر شهناز نایب زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد عملیاتی می شود.
دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد یزد، در ابتدای این جلسه، با تشریح توانمندی های دانشگاه ، یادآور این مطلب شد که دانشگاه آزاد یزد به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی استان ، با داشتن توانمندی های شاخص زیاد، از اعضای هیات علمی مجرّب و کار آفرین برتر، امکانات وسیع آزمایشگاهی و کارگاهی بی نظیری برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد استان یزد در ادامه ، تغییر نگاه مردم استان به دانشگاه آزاد یزد را به عنوان یک برند معتبر در سطوح مختلف علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و آموزشی را متذکر و اظهار کرد: باید توانمندی ها و پتانسیل های دانشگاه را با همکاری همه حوزه ها به نمایش بگذاریم و دانشگاه را به جایگاهی شایسته در استان تبدیل سازیم که به عنوان انتخاب اول هر داوطلب، پژوهشگر و هر متقاضی ورود به دانشگاه مطرح باشد.

وی مهمترین اهداف اجرای این طرح جامع دانشگاه آزاد یزد را تحلیل صنعت آموزش عالی کشور ، تحلیل مخاطبان دانشگاه، تحلیل برند دانشگاه و تدوین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه برند سازی دانشگاه آزادیزد با مخاطبان جامعه هدف ، عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا، ضمن تحلیل صنایع فعال در استان، فابلیت های برند دانشگاه و نیازهای مخاطبان آن مورد توجه قرار گرفته وضعیت فعلی دانشگاه از منظر مدیریت استراتژیک برند تشریح می شود؛ 
شهناز نایب زاده مجری طرح "برندسازی"و عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد تصریح کرد، تیم تحقیقاتی اجرای طرح برندسازی واحد یزد، متشکل از 13 نفر  از دانشجویان مدیریت بازرگانی در مقاطع دکتری و ارشد می باشد که با دغدغه رشد و توسعه دانشگاهی که در حال حاضر در این مقوله مشغول به تحصیل می باشند به تحقیق و مطالعه پرداخته و با یادگیری شیوه علمی تحقیق در یک تیم علمی، بخش ها و فازهای مختلف طرح تحول برند دانشگاه آزاد یزد را اجرا خواهند کرد.
وی در ادامه مهمترین اهداف اجرای طرح را، شامل تحقیق و ارزیابی در صنعت آموزش عالی و مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی و شناسائی ظرفیت های دانشگاه و همچنین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه توانمند سازی دانشگاه آزاد یزد به جهت تحلیل جامع وضعیت کنونی جایگاه دانشگاه آزاد یزد در استان بیان کرد.
نائب زاده، کسب بینش لازم جهت برنامه ریزی های آتی با در نظر گرفتن ویژگی های بومی استان و نیز دغدغه های استان در زمینه اشتغال و علی الخصوص دیدگاه های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در قالب اجرای طرح برندسازی را تاکید کرد،
 گفتنی است در این نشست، دانشجویان مجری طرح به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود در حیطه و فضای کار پرداختند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

فایل پایان نامه تان راباکمترین هزینه وباکمترین زمان تبدیل به کتاب میکنیم

قنات یکی از شگفت انگیزترین کارهای دسته جمعی بشری است

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

سلسله نشست های تاریخ یزد با موضوع پژوهشی در وقف نامه جامع الخیرات

تغییر سبک زندگی؛راه برون رفت از شیوع سرطان

جشنواره گلاب‌گیری روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه باغ جهانی دولت‌آباد یزد

خسارات ناشی از حوادث بسیار حائز اهمیت است

به بهانه اول اردیبهشت "روز سعدی"

دست‌یابی نشریه «روش‌های تحلیلی و عددی در مهندسی معدن» در حوزه‌ فنی و مهندسی به جایگاه بین‌المللی در پایگاه استنادی «اسکوپوس»

معرفی بیش از یکصد واحد متخلف در حوزه کالاهای مشمول استاندارد اجباری به مراجع قضایی استان

تقدیر رئیس دانشگاه یزد از فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سالروز تشکیل سپاه پاسداران

رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد

حجم زیاد پرونده‌ها به دلیل عدم آشنایی مردم با قوانین است

بحران آب اصلی ترین و مهم ترین عامل فرونشست زمین است

سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می شود

تمدید عضویت کشورمان در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا- اقیانوسیه

محورهای 15گانه یزدِنوین در راستای تحقق شعار سال است

تنها چرک خشک کن قوی که هیچ ضرری نداره!!!

دولت باید برای کنترل بازار، برنامه ریزی کند

تامین آب روستاهای بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)

لایروبی بیش از 34 کیلومتر از رودخانه های استان یزد در سال گذشته

حماسه‌آفرینی غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

شناسایی122 معتاد در یزد

پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی

سنت الهی بر این امر استوار است که جبهه حق، در مقابله با جبهه باطل

پیشگامان الگوی موفق مردمی سازی اقتصاد را در جامعه نشر دهد

هفته کارگر فرصتی برای ارج نهادن به مهمترین رکن تولید کشور است

آبرسانی سیار به بیش از 360 روستای استان یزد

ادامه روند توزیع گوشت مرغ گرم به قیمت مصوب در استان یزد

جابه‌جایی بیش از 32 هزار مسافر نوروزی در ناوگان هوایی در فرودگاه بین المللی یزد

بهسازی دو حلقه چاه آب شهر تفت

تجربه آخرین شنا در استخرهای کشاورزی

جک جی 4اتومات مدل1403بااقساط 12ماهه بدون سود

پروش دهندگان مرغ گوشتی با خیال راحت جوجه ریزی کنید

انتصاب اعضای شورا، فعالیت ها و اهداف سازمان و برنامه های جدید برای ارتقای سازمان

لازمه اصلی جهش تولید در استان، توسعه سرمایه‌گذاری است

استاندار یزد 12 فروردین ماه؛ روز جمهوری اسلامی ایران

استاندار یزد 12 فروردین ماه؛ روز جمهوری اسلامی ایران

استاندار یزد 12 فروردین ماه؛ روز جمهوری اسلامی ایران

استاندار یزد 12 فروردین ماه؛ روز جمهوری اسلامی ایران

بازدید سرزده شبانه مدیر کل دامپزشکی استان یزد از کشتارگاه های طیور استان

بهره مندی 45 هزار نفر از جمعیت روستایی استان یزد از آب شرب پایدار

ادامه روند توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی

توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است

توقف بیش از 150 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در شروع سال 1403

طنین نوای الهی العفو در دانشگاه یزد

رشد 4/5 درصدی مصرف بنزین در طی تعطیلات نوروز در استان یزد

تعویض بیش از پنج هزار کنتور خراب مشترکین در استان یزد

قابل توجه بهره برداران خسارت دیده از سیل فروردین 1403

مراکز اهدای خون در شبهای قدر