میز ارتباطات مردمی و نحوه پیگیری درخواست‌ها
سه شنبه 27 دي 1401 - 19:33:06
خبرنگار : فرخنده تاج آبادی
تاج پرس/یزد
 همزمان با سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام‌الاختیار معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد پاسخگویی سوالات مردم استان بودند. 
 به گزارش روابط عمومی سازمان، جلال عرب خردمند نماینده سازمان اداری و استخدامی در استان یزد در خصوص فعالیت این میز ارتباطات مردمی و نحوه پیگیری درخواست‌ها، بیان کرد: با مراجعه بیش از 330 نفر، میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی از روز چهارشنبه 21 دی‌ماه کار خود را آغاز کرد و تا ساعت 18 روز جمعه 23دی ماه پاسخگوی مردم استان بود. 
جلال عرب خردمند افزود: درخواست‌هایی که از سوی مراجعه‌کنندگان ارایه می‌شود توسط نمایندگان تام‌الاختیار معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بررسی و راهنمایی‌های لازم صورت می‌گیرد، سپس‌ درخواست‌ها در سامانه سامد ثبت و پیامک پیگیری برای شخص صادر می‌شود. 
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، اظهارداشت: با توجه به اینکه درخواست‌های ارایه شده به کارشناسان‌ مربوطه ارجاع داده خواهد شد، مراجعه‎کنندگان پس از گذشت 30 روز باید پاسخ خود را از طریق کارشناسان مربوطه به وسیله سامانه سامد دریافت کنند. 
عرب خردمند درباره موضوع درخواست‌ها، گفت: از ارگان‌ها و دستگاه‎های اجرایی مختلف درخواست‎هایی با موضوعات تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، بازگشت به کار، انتقال محل خدمت، حقوق و مزایا، مشکلات احکام کارگزینی، پیگیری بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور، تبدیل وضعیت ایثارگران و ... ارایه شده است.

http://tajpress.ir/fa/News/21962/میز-ارتباطات-مردمی-و-نحوه-پیگیری-درخواست‌ها
بستن   چاپ